government control njyh12 Κοινωνική Μηχανική – η Απονεύρωση του Νου

Κοινωνική Μηχανική

Έλεγχος των μυαλών μας

Ό,τι κάνει ο οδοντίατρος στο δόντι με την απονεύρωση , κάνει η κοινωνική μηχανική στον εγκέφαλο. …

 

Η Κοινωνική Μηχανική, δεν είναι μια αναγνωρισμένη επιστήμη. Είναι περισσότερο ένα «σύστημα», ένα «σύστημα μεθόδων», που σκοπό έχουν κυρίως τη χειραγώγηση των πολιτών, ή κατά την ορολογία αυτών που την χρησιμοποιούν, τη χειραγώγηση των μαζών.

Συνήθως χρησιμοποιείται ,για να προπαρασκευάσει τις μάζες, ώστε να αποδεχθούν οτιδήποτε τους επιβληθεί ,ως αναγκαίο, ή πρέπον, ή να πράξουν αυτό, που οι κρατούντες «Μηχανικοί» επιθυμούν. Θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε και επιστήμη της κοροϊδίας, της εξαπάτησης…

Απώτερος στόχος είναι 1. Το κέρδος, 2. Η κυριαρχία. Η εκμετάλλευση του ατόμου ενυπάρχει σε κάθε σενάριο.

(Ο όρος Κοινωνική Μηχανική χρησιμοποιείται και για να περιγραφούν  οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται από εγκληματίες προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στους υπολογιστή μας,  για την υποκλοπή κωδικών πρόσβασης και δεδομένων προσωπικής και οικονομικής φύσεως.

Στο παρόν θα μας απασχολήσει ο όρος με την έννοια της χρήσης του , για την χειραγώγηση των πολιτών).

 Βασικό χαρακτηριστικό της Κοινωνικής Μηχανικής είναι ότι  δρα στο παρασκήνιο.

Μπορεί να κρύβεται ακόμα και πίσω από φαινομενικά αθώες πολιτιστικές εκδηλώσεις και θεάματα. Συνηθέστερα κρύβεται πίσω από τα μέσα ενημέρωσης και το μάρκετινγκ. Ιστορικά, κρύβεται και πίσω από ιδεολογίες και θρησκείες.

 Τι κάνει με λίγα λόγια η Κοινωνική Μηχανική;

Απονεύρωση – εξαφάνιση – έλεγχο της προσωπικότητας. 

Ό,τι κάνει ο οδοντίατρος στο δόντι με την απονεύρωση , κάνει η κοινωνική μηχανική στον άνθρωπο. Σε κάνει ,είτε να μην σκέφτεσαι, είτε να σκέφτεσαι κατά τρόπο, που σου υποβλήθηκε ,χωρίς να το καταλάβεις. Σε κάνει να σκέφτεσαι, έτσι όπως πείστηκες, πως είναι λογικό, ή αναγκαίο, ή σωστό να σκέφτεσαι. Στην ουσία υποδουλώνει το άτομο, αλλά  το άτομο δεν το αντιλαμβάνεται και νομίζει πως είναι ελεύθερο.

 Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποιεί κάθε πρόσφορο μέσο και …τερτίπι.

 1. Αποπροσανατολισμός: Ο άνθρωπος βομβαρδίζεται από αντιφατικές πληροφορίες, σε βαθμό που τελικά, να μην ξέρει τι του γίνεται και να αποστρέψει την προσοχή του, από οτιδήποτε τον κουράζει ψυχολογικά. Γίνεται δηλαδή συνειδητά παθητικός και αρνείται να σκέφτεται.

 Ο πολίτης νομίζει ότι ενημερώνεται, αλλά δεν ενημερώνεται. Η προσοχή του διασπάται δεξιά-αριστερά, ώστε να μην σκεφτεί, αυτό που δεν θέλουν να σκεφτεί.

2.  Παραπλάνηση: Επιστρατεύονται.  Η χαμηλής ποιότητας παιδεία, ο βομβαρδισμός με ένα ανούσιο συνονθύλευμα ειδήσεων από τα ΜΜΕ, η συνεχής προβολή σεξ και βίας (χτυπάει απευθείας στα ένστικτά μας), η ανάπτυξη αισθημάτων φόβου, μέσω διάφορων ειδήσεων, η διαστροφή της πραγματικότητας, είτε πρόκειται για το παρόν (κυρίως πολιτικο-οικονομικά), είτε για το παρελθόν (παραποίηση, ή αποσιώπηση, αποδόμηση της ιστορίας), κοινωνική αποδόμηση με τεχνητές μεταναστεύσεις.  

Όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι σε περιόδους, που συμβαίνουν σοβαρές εξελίξεις, πολλά κανάλια υπερπροβάλλουν ανούσιες ιστορίες, σκάνδαλα, μοντέλα κλπ.

3.   Έλεγχος της πληροφορίας: Αποσιώπηση πληροφοριών και γελιοποίηση πληροφοριών. Η αποσιώπηση δημιουργεί στρεβλωμένη άποψη. Η γελοιοποίηση εξαφανίζει την μη συμβατή με τους σκοπούς των κρατούντων γνώση. 

4. Προβολή της «Αυθεντίας»,και Κατασκευή «Ειδικών»: Εμφάνιση από τα ΜΜΕ «προσωπικοτήτων», που ο λόγος τους προβάλλεται, ως αδιαμφισβήτητος. Προώθηση επιστημόνων και κάθε λογής καθηγητών, διανοουμένων, ή τεχνοκρατών, σε θέσεις κλειδιά.  (π.χ. καθηγητές πανεπιστημίου, διευθυντές ινστιτούτων, τραπεζών, ιδρυμάτων).

Καταλήγουμε να λέμε, ότι το άκουσα, ή το διάβασα και να είμαστε πεπεισμένοι, ότι έτσι είναι, αφού το λέει ο «φωστήρας».

 Επίκαιρο παράδειγμα: Η προώθηση καθηγητών, συγγραφέων, δημοσιογράφων, που μας κάνουν ιδεολογικό πόλεμο , περί της Ελληνικής ιστορίας, της καταγωγής μας κλπ.

 5. Προβοκάτσια:  Όταν η κοινωνία, ή μια κοινωνική κατάσταση, ή αφύπνιση , αρχίζει να γίνεται απειλητική τα συμφέροντα, είτε δημιουργείται ένα διασπαστικό, ή αποπροσανατολιστικό, ή καταλυτικό γεγονός, είτε προωθείται ένας μεταμφιεσμένος  καταλύτης- άνθρωπος του συστήματος.

Ανάλογα με τη σπουδαιότητα της κοινωνικής αφύπνισης και την επικινδυνότητα ,για τα συμφέροντά τους, μπορεί να στηθεί και ολόκληρος χορός, γύρω από τον κοινωνικό ιστό και να χρησιμοποιηθούν , όλες οι μέθοδοι που προαναφέρθηκαν, μαζί με μεσσίες και κάθε λογής αγύρτη, όπως επίσης και δολιοφθορές.

 6. Σε όλα τα παραπάνω ,πρέπει να προσθέσουμε τις κατά παραγγελία «Δημοσκοπήσεις» και το πολυπλόκαμο «Μάρκετινγκ», που συνεχώς εφευρίσκει τρόπους, ελέγχου της ψυχολογίας μας και του μυαλού μας. Εξελιγμένη τεχνική του μάρκετινγκ, αποτελεί το

Νευρομάρκετινγκ, με σκοπό με σκοπό το «χτύπημα» απευθείας στις κατάλληλες περιοχές του εγκεφάλου μας. 

 7. Ο ανατέλων κίνδυνος ,η ηλεκτρονική χειραγώγηση.

Στρατευμένοι χρήστες σε κοινωνικά δίκτυα , με ψεύτικα προφίλ, προσπαθούν να οδηγήσουν ή να επηρεάσουν ή να δημιουργήσουν εξελίξεις. Παροχή πλαστών ειδήσεων.

 Όλοι, λίγο πολύ είμαστε θύματά της «κοινωνικής μηχανικής», μιας δυνατής «επιστήμης», ή απλά μιας τεχνικής της ΑΠΑΤΗΣ ,που προσφέρει χρήμα και δύναμη σε όποιον την κατέχει και την εξασκεί.

Όπλο κατά της τεχνικής της απάτης, είναι η σκέψη, η συνδυαστική, κριτική σκέψη, η μελέτη και βέβαια η φαντασία, που είναι ένας δυνατός και όχι τιθασευμένος παράγοντας!